divendres, 28 d’abril del 2017

ANÀLISI ANUNCIS TV






CANCIÓN ANUNCIO COCA-COLA NAVIDAD 2016




  • Nom del producte : COCA-COLA 
  • Què és el producte? EL PRODUCTE ÉS UN REFRESC 
  • Target / target econòmic:  a partir dels 12 anys, tan per home com per dones, amb nivell economic tan baix com alt, per tota classe social. És un producte per tothom 
  • Recursos publicitaris: Patrons ideals, es veu la gent feliç al consumir la cocacola. Com a recurs linguistic trobem la  metàfora, es substituex el  Papa Noel per  el nen on va per la ciutat repartint Coca-Coles sense que la gent se n'adoni. També utilitza la memorabilitat amb la cançó de nadal 
  • Què et ven realment? El que ens vol vendre realment és felicitat 







ALAIN AFFLELOU





  • Nom del producte: Afflelou
  • Què és el producte? Són unes ulleres
  • Target / target econòmic: tota aquella gent que vol recuperar la seva vista ( joves i adults) , amb un nivell socio-econòmic mitjà. 
  • Recursos publicitaris :  utilitza patrons ideals, persones joves, contentes, amb un bon cos i que els hi quedan be les ulleres. També utlitza  paraules esquer   la "2a y 3a gafa gratis" , "fiesta", "disfruta " . Els recursos lingüístics son la repetició ( un dos tres ).A més per sorprende  utilitza la cançó  "María" de Ricky Martin. 
  • Què et ven realment? El que en vol vendre realment son ganes de estiu i  felicitat 



Nocilla, bocadillos de felicidad 









  • Nom del producte: NOCILLA 
  • Què és el producte? ÉS UNA CREMA DE AVELLANES I CACAO
  • Target / target econòmic: El target principal son els nens i els pares, però també per la resta de població, amb nivell econòmic tan baix com alt, i per qualsevol classe social. Sobretot per nens i pares que volen que el seu fill tingui energia menjant un aliment que els hi agrada. 
  • Recursos publicitaris; apareixen patrons ideals: la família perfecte, una classe amb nens perfectes amb moltes habilitats que  sempre somriuen . Utilitzen : "sigues com ells" de feliços menjant nocilla. Un altre recurs són les paraules esquers : "bocadillos de felicidad".  Trobem la exegeració com a recurs lingüístic  i la utilització de la cançó "voy a pasarmelo bien". Finalment hi apareix el logo i el eslògan.
  • Què et ven realment? El que ens vol vendre realment és felicitat i diversió 













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada